söndag 13 juni 2010

Röja & Rensa

Oj, vad jag har grejat idag! Efter att ha varit sjuk i flera dagar hade jag lite att ta igen, jag som älskar att röja & rensa! Garaget fick sig en ordentlig makeover! Jag har sorterat, organiserat & kasserat. Diskmaskinen (som fanns i huset när det köptes) såldes på Blocket och oj, vad mycket plats det blev. Ångrade genast att jag inte annonserat tidigare... Fler annonser skall ut, nu! I Carporten har jag städat upp, lastat bilarna med skräp till tippen och sopat fint! Trädgården fick oxå lite ans. En buske klipptes ner rejält och jag har städat upp bland barnens miljoner leksaker i plast. Puh, vad trött jag var när jag efter sex timmar blev bjuden på god mat! Kvällen fortsatte med, i det för mig nyupptäckta, Tradera! Två auktioner vann jag idag, så jag är så lycklig! Nu har jag ju slängt massor och dessutom fått annonspengar, så då kan jag ju bränna dem på annat... Hihi, kvinnligt eller?!
Ha nu en riktigt bra start på veckan alla fina!
Kram Lisa

4 kommentarer:

  1. Oj oj här är det någon som varit effektiv!!! Visst är det skönt att röja, rensa och städa undan och det är klart du ska shoppa upp pengarna för det gamla du sålt ;)

    Hoppas du får en bra start på veckan

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Allvarligt Lisa; vi borde starta en egen loppis...vi bidrar ju i mängder hela tiden!! Tänk vad rikaaaaa vi skulle bli! ;-P kram
    //Anna

    SvaraRadera
  3. Oh så duktigt! Jag började att städa i ett köksskåp, men precis när jag kommit igång åkte jag till min moster för att fika och sedan kom jag aldrig igång igen... ;-D

    SvaraRadera
  4. Jag röjer här med, just nu i källaren bland alla kläder... Tradera är jag mkt bra kompis med, sälja mest faktsikt. Har en del som borde ut men undrar om folk verkligen har tid att buda mitt i sommaren? kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!