tisdag 8 juni 2010

Present till mig!

 
Canon EOS 1000D

Idag kom min käre make hem med ett stort paket till mig! Oj, oj, oj. I låg det en Digital Systemkamera, kameraväska & minneskort! Precis vad jag önskar mig. Jag kan inget om fotografering och innan jag började blogga hade jag knappt fotat något alls... Men det har väckts ett litet intresse som jag gärna vill utveckla. Kameran som passar nybörjaren skall vara mycket användarvänlig, jag tycker ändå det verkar helkrångligt;-) Övning ger förhoppningsvis färdighet! Det blir nog en kul sommar detta! Förresten gillar jag tisdagspresenter, hihi... (födelsedagspresent i förskott). Tack!
Får se när jag vågar prova den! /Lisa

3 kommentarer:

  1. Gå en kurs, det gjorde syrran! Intensivt men så lärorikt. Det jag snappade upp från den är iallafall vad P:et står för...pucko-läget! ;-)
    // Anna

    SvaraRadera
  2. Jag fick också en sådan present i höstas av min käre sambo. Det bästa att lära sig är väl att fota så mycket man kan. Man lär sig efter hand. Man upptäcker och med tiden att man vill ha andra objektiv ;)

    LiseLotte

    trevlig blogg!

    SvaraRadera
  3. Tjena,

    såg din kommentar på rabarbermuffins. Det är klart du får kopiera och det är alltid kul om du länkar. För nya kameran, lite tips man kan fotografera mat. Jag tar alla bilder med en Canon EOS450D.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!