torsdag 10 juni 2010

New York flyttar in...

Kudde H&M Home

De som känner mig vet att jag inte är så förtjust i staden New York, faktiskt inte i USA alls. Jag har varit där, det räcker! Men bara för den saken skull kunde jag inte låta bli att klicka hem det här läckra kuddfodralet när det bara kostade 9 kr. Ordinariepris var inte så saftigt det heller, ynka 29 kr. Min goda vän Anna har två stycken cerise i sitt sovrum, men svart passar mig bättre;-)

&-tecken Different Design, Tavellist IKEA 

Idag sattes en tavellist upp i matsalen på min begäran... Men vad svårt det är att bestämma vad som ska stå på, bara ljuslyktor eller annat piff oxå? Jag får återkomma när jag blir nöjd... Om jag blir det!

Sjukdomsmässigt mår jag något bättre men det är en seg förkylning. Är fortfarande tung i huvudet och kraxar något förfärligt! Hoppas det ger sig snart! Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Jag har precis samma problem med min hylla i köket - vad ska jag ha där? Jag möblerar och flyttar om och lider av beslutsångest! ;-D
    Hoppas att du snart är piggare!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!