lördag 5 juni 2010

Byta plats!

Kuddar H&M Home, rosalila örngott Rusta

Mitt absolut bästa inredningstips är att flytta runt saker i hemmet! Prova nya ställen och kombinationer. Roligt, billigt & miljövänligt! Nu har mina fina kuddar hamnat i sovrummet efter dagens renbäddning... Om man vill förnya lite men inte kan köpa nytt är det ju lätt att möblera om, byta plats på krukväxter, kuddar, mattor och annat... Det känns nytt då, eller nästan iallafall!
Idag har vi varit  iväg på shoppingtur, Nelli & jag! Handlade några presenter för kommande kalas och lite inredningsdetaljer... Vi har haft det så mysigt! Hälsade oxå på en gammal vän och hennes make. Eftersom vi köpte på oss en hel del kryddväxter stod plantering på schemat när vi kom hem... Nu ikväll har jag tjänstgjort på stadens lasarett, kopplat dropp och delat mediciner i vanlig ordning! Tänk så mycket man hinner vissa dagar!
God natt! Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Visst är det ett kanontips! Jag gjorde samma sak i garderoben häromdagen. Jag har två klädstänger och hängde det som hängt överst, på den undre och tvärtom. Plötsligt kom alla kläderna i en helt ny dager! :-). Tokigt, men det blev faktiskt ett lyft.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Ibland behövs det bara lite nytänk! Hoppas du haft en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!