måndag 3 maj 2010

Spetstavlor

Igår tog jag & Nelli en liten paus från solen och trädgårdsarbetet och gick in till pysslet en stund! Två nya tavlor med gamla virkade dukar blev det... Nelli kletade lite orange krita på den ena så den blev extra dekorativ, hm! På ena bilden syns min avtäckta Leila-bok A piece of cake. Den blev mycket snyggare utan omslag! Som synes finns det gott om dukar kvar att pyssla med men det får bli en annan dag, nu skall jag ut på promenad med grannen! God kväll!
/Lisa

1 kommentar:

  1. Hejsan

    Åh vilka fina tavlor!!!Jätte fina! Tusen tack för titten i min blogg jag blev jätte glad!! Jag la till din blogg till min lista så jag kan följa din!! Vilken super söt dotter ni har och vilket fint namn. Själv har jag sju söner i olika åldrar ( ett fotbolls lag hihihi) Vår yngsta son är 2 mån. Tiden går så himla fort med dom små , tycker inte det var länge sen man kom hem från BB.
    Må så gott!
    Kram från Ulrika

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!