tisdag 25 maj 2010

Sommarsött!

Klänning Lindex

Åh, vilken härlig tid vi har nu! Sol & värme (blandat med regnskurar...) Ständig trötthet begränsar mig men jag försöker njuta ändå! Helgen var kalasbra och jag är så glad för mina goa vänner som förgyller min tillvaro!
Den här fina klänningen är köpt till min lilla prinsessa, för sommarens kalas och student! Lindex har mycket fint och har verkligen blivit bättre med åren, både till pojkar, flickor & mammor! Eller vad tycker ni? Nu är det dags att natta småtrollen så vi får lite lugn & ro...
Stor kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Lindex har verkligen blivit kanonbra på kläder, köper faktiskt mkt till mig själv där med. Ska dit imorgon med kupongen ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Lyckliga du som har sol... Här är det kallt, hade vinterjackan på idag... Hittar ibland lite på Lindex till sonen, men gillar annars småfolks tröjor skarpt.

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!