onsdag 19 maj 2010

Lisas Lampblogg?

Efter de senaste dagarnas blogginlägg funderar jag skarpt på att döpa om bloggen till ovan nämnda titel... Av en händelse har det placerats och monterats många lampor de senaste dagarna hos familjen H. Efter en mörk vinter kommer nu en ljusare vår! Denna ljuvliga lampa har Nelli på sitt rum. Hon fick den på sin 1-årsdag. Jag beställde då sista exemplaret hos älskling & jag en himla trevlig Webbutik! Tydligen har de nu utgåttt eftersom man inte längre får ha bordslampor med glödlampor i barnrum. Den informationen fick jag då jag ringde upp chefen för Liten Jag. Jag ville haft en ljusblå med bilar till Alvin och sökte & sökte utan att finna, så jag beslöt mig för att ringa huvudkontoret. Alltid bäst att få information från grundkällan!

I eftermiddag skall jag på restaurang i Göteborg med jobbet och efter det 5-kamp på Liseberg! Ser fram emot en kanonkväll med härligt väder! Nu har värmen även nått Västkusten...
Ha det fint alla godingar! Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Fin lampa!!!! Och ha så roligt ikväll på Liseberg!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  2. Men det är himla fina lampor du fyndat!

    Såg barnrummet i ett tidigare inlägg och nu blev jag ännu mer sugen på en tallrikshylla till dotterns rum. Har länge varit sugen, men inte varit helt övertygad. Tack för inspirationen! Nu ska jag bara hitta en också...

    kram :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!