måndag 31 maj 2010

Äntligen min!

Ända sedan säljstarten 4 maj har jag gått och fingrat på boken... Men väntat... Tänkte önska mig den när jag fyller år ganska snart. Men så igår, på Mors Dag blev den min! Vilka härliga bilder och recept! Till helgen blir det Bagels, Oliv- eller Majsbröd, och till Nellis 2-årsdag får jag prova något smarrigt kakrecept, eller varför inte tidigare?! Hon kan verkligen inspirerar den där Leila...
Idag har jag promenerat i över en timme i det finfina vädret! Riktigt trevligt faktiskt! Jag har bestämt mig för att inte fika & äta godis varje dag och att börja röra lite mer på mig. Får se hur det går nu, Leila är ju inte känd för de nyttigaste recepten precis... Men på helgerna kan jag unna mig lite mer, jag är en riktig kaffemoster med stort kakbegär, så det går nog inte att strypa av helt!
Trevlig måndag alla! Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Du måste absolut testa att göra hennes Grekiska lantbröd- de är helt underbara!!!!

    SvaraRadera
  2. När ska jag komma och fika då? :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!