tisdag 27 april 2010

Tack!

Jag fick två bloggutmärkelser i förra veckan! Jag blir så glad! Tack, tack, tack! Den första fick jag av söta Jenny med bloggen och webbutiken Aaron & me Kolla in där för inspiration eller beställ en tavla/kort till tex dop & bröllop! Den andra fick jag av goa Johi, som oxå bor här på västkusten. Hon har bloggen Drömmar om vanilj där man kan följa hennes liv som mamma, lärare, inredare och stundande brud! Ja, båda dessa bloggerskor förbereder faktiskt bröllop! Så roligt att följa... Goa tjejer som jag aldrig träffat men följer så gott som dagligen!

Jag skall nu utse sju bloggar att skicka awarden vidare till och skriva sju saker om sig själv, så varsågoda:

Lisa...
1 ...kan ångra att hon inte utbildade sig till florist!
2 ...älskar smågodis, kan äta hur mycket och hur ofta som helst! Kaffe och kakor går ner det med...
3 ...drömmer inte om långresor eller resor utan trivs bra hemma, men skulle gärna åka till Italien!
4 ...är hysteriskt rädd för getingar!
5 ...har arbetat som regi- och producentassistent, en sommar, under en operauppsättning på en gammal fästning. Sen blev det vården för hela slanten...
6 ...älskar inredning ändå ner på detaljnivå...Klart att disktrasor skall vara snygga!
7 ...har i hela sitt vuxna liv köpt storlek 38 på skor fast det nog borde varit 39...

Jag skickar awarden vidare till:
Dona blogg - Så himla go denna Pernilla. Och vilket inspirationsarkiv!
Mitt vita hus - Så bra inredningssmak!
Fotograf Annelie Johnsson - Så fantastiska bilder! Vilken fotograf!
Fru Sätterlund - Totalrenovering och inredning med positiv känsla!
Marits vita skrin - Så mycket fint!
Aaron & Me - Härlig och glad inspiration
Drömmar om vanilj - Det är så roligt att kika in till dig!

Kram Lisa


1 kommentar:

  1. Tack snälla för så fina ord, vad du är gullig! Många av dina 7 sanningar stämmer in på mig så vi kanske ska få till en västkustbloggträff nån dag i sommar. Vi är ju ett gäng som håller till norr om Götet. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!