torsdag 29 april 2010

Sådan mor, sådan dotter...

Härliga vår! Skönt att trampa runt i snygga sneakers... Här har mor & dotter likadana! Högst upp på min önskelista står ett par vita Converse men de verkar vara slut överallt i min storlek... Jag får invänta ny leverans från amerika någon gång under sommaren! På tal om önskelista finns det många saker jag vill ha, bland annat: digital systemkamera, Ballograf deskpen, Evfa Attlingsmycke, Kitchen Aid köksmaskin, Dualit elvisp, Iittala kaffekoppar och mycket mycket mer! Materalist - javisst!  Det är ständigt saker jag vill ha...  tänk om man tjänat lite lite mer eller hade gift sig rikt åtminstone;-)... Men maken han är rik på annat han!
/Lisa

6 kommentarer:

  1. Converse gillar vi här med, har tre färger nu ;-) Sen finns både systemkamera o elvisp på bröllopsönskelistan och atting finns det mkt av här eftersom mannen diggar det. Vi är allt bra lika cybervän! Kram

    SvaraRadera
  2. Det där hade jag inte kunnat skriva bättre själv! Jag har dock vita converse och en digital systemkamera...men jag är också en MATERIAL GIRL, eller kanske shopoholic, kan man säga, and I love it!

    Stor Kram!!!!

    SvaraRadera
  3. Japp, på min önskelista står ett par marinblå Converse, får väl se om maken kan bidra kanske, ha ha

    Ha en bra Valborgshelg!!

    SvaraRadera
  4. Satsa på en kamera bums...ångar inte en sekund att vi köpte just en digital systemkamera!!! Min vita B deskpen älskar jag....och Sigge! Vet vad jag gillar och tycker bara att det värsta är att allt det snygga alltid är det dyra... Kul med spontanbesök idag, mer sån´t!

    SvaraRadera
  5. Hörde häromdagen att höga vita är slut överallt och kommer till Gbg i juni... Själv vill jag ha ett par låga, hoppas att de finns...

    SvaraRadera
  6. Åh, vad jag blir glad för era kommentarer!

    Anna-Karin vita låga har jag sett så det finns säkert men skynda dig! De kan ta slut;-)

    Ha en skön valborg alla söta!
    Kram från materialist-Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!