söndag 11 april 2010

Så äntligen var det min tur...

...att snubbla in i en underbar RUSTA-butik! Jag tycker att de har riktigt många godsaker, fast ofta mellan hyllplanen om ni förstår vad jag menar!? Den här tvålen till exempel, som synts i många bloggar... Nu har jag ett eget exemplar!
Vi är nyss hemkomna från en härlig helg i Halmstad. En natt på Grand Hotell, en hel shoppinglördag med fika, supergod grekisk middag, frukostbuffé, vila och så en söndagstur till just Rusta. Halmstad var en mycket trevlig stad där allt gick i ett lugnare tempo, skönt att slippa Göteborgsstressen! På hemvägen svängde vi in till min syster som flyttat några långa mil söderut och tittade på deras renoveringskaos, minst sagt! Puh, vilket jobb de åtagit sig med det husköpet. Jag skickar en styrkekram, eller två!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!