torsdag 1 april 2010

Påskpimpat allrum...

Barnens TV, där Bolibompa rullar dagligen, och TV-bänk med lite påskris lagom till helgen! Alvin har hjälpt mig pynta så fint! Iår blev det lite turkos oxå och inte bara vitt!
Småtavlor gjorda av tapet som matchar den stora tapettavlan i rummet... Sandberg har många fina tapeter dom, både till barn och vuxna...
Kan undra om Påskharen kommer till mig & mina barn iår? Nellis fina hare/kanin från Playsam besöker oss hela året om iallafall, men han är snål med godis:-). Det är en doppresent från moster & morbror och sååååå fin!
Ikväll trotsade jag regnet och tog en promenad med grannen. Så skönt att röra på sig och få frisk luft, samtidigt! Nu kan jag äta minst dubbelt så mycket i påsk!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Det är guld med allrum för barnen så dom vuxna kan se vad dom vill ;-) Ha en go påsk! kram Johi

    SvaraRadera
  2. Vilket fint påskris!
    Glad Påsk!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!