fredag 2 april 2010

Ny Tidning!

En av mina laster är tidningar. Inredningstidningar. Jag prenumererar och jag köper lösnummer. Kan inte låta bli. De slinker ner när jag handlar mat. Jag får ett begär som drar mig mot hyllorna med ett enormt utbud. Andra tidningar lockar mig inte, möjligtvis någon mammatidning, eller någon om trädgård. Men Inredningsmagasin är det något speciellt med.
Min favorit är Allt i Hemmet. Sen tycker jag att Toves Hem & Trädgård är trevlig. Plaza Interiör och Hus & Hem tas oxå tacksamt emot. Lantliv har mycket fint! Hem ljuva Hem följer med ibland för att den är så billig men ack, jag blir alltid så besviken... Sköna hem och Elle Interiör är alldeles för stiliga och dyrsmakade för min smak... Drömhem & Trädgård lite för romantisk. Sen har jag nog inte testat så många fler. Har jag missat någon som jag borde läst, tro?
Fick tips om en ny tidning via en annan blogg, och mycket riktigt slank den ner nu i eftermiddag då jag var och handlade. Den heter Välkommen Hem och den skall jag avnjuta nu ikväll, om jag orkar efter Solsidan på Tv4. Härligt!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Visst är den fin!

    :*¨¨*:♥ GLAD PÅSK♥:*¨¨*:

    Önskar Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  2. Jo, tidningen var trevlig men jag blev lite besviken ändå. Kändes lite innehållslös, men jag får väl ge den en chans till, om den kommer ut igen?!
    /Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!