måndag 5 april 2010

Min pysselhörna!

Min pysselhörna i Tvättstugan. Ordning & Reda! Härligt med en egen bänk... Men ibland belamras den med väskor, tvätt och annat... Jag vill ju ha fri bänkyta!
Bokstaven H står för vårt efternamn och den har Ida, som har bloggen Drömmar om vitt och shabby, gjort.
Vit & svart tvättsäck från IKEA markerar vittvätt och kulörtvätt, Himla praktiskt, och dessutom med hjul!
Min ljuvliga knappburk från Balders Hage! Trådrullarna hittades i gamla gömmor...

Idag har vi myst med goda vänner över en lunch i deras nyköpta hus och senare hemma hos svärföräldrarna tillsammans med barnens kusiner och deras familjer! Men nu är påsken definitivt över! Imorgon åker ägg, tuppar och kycklingar bort, det lilla vi haft framme. Riset får stå några dagar till...
Kram Lisa

4 kommentarer:

  1. Hmm, provar igen, skrev en kommentar som jag fick felmeddelande på.
    VILKEN FIN pysselhörna!!!! Jag måste få fråga hur du har skrivit på din "lilla byrå"? Har du skrivit för hand eller använt schabloner? Jag letar nämligen efter liknande schabloner...

    Ha en bra dag!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. så fin pysselhörna! Ordning och reda, där blir man ju riktigt pysselsugen!

    Kram l-l

    SvaraRadera
  3. Vilken fin hörna du har!

    Så kul att du gillade mitt lilla "påskgräs". Idag har jag en liten tävling hos mig. Välkommen att kika!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  4. Jag diggar din pysselhörna/tvättstuga!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!