söndag 18 april 2010

Vårblomster

Jag har knappt sett några Tussilago eller Vitsippor i år men idag plockade jag en liten bukett av den vita sorten! Alvin kom hem med den gula! Åh, vad glad jag blev, det är något speciellt att få blommor av barnen! Annars har vi mest grejat i trädgården, vi har gjort en stor hög med ris på ängen - större än hela områdets påskeld- som vi troligen tänder på till helgen! Oj vad vi gallrat i djungeln. Härligt att få sätta sin prägel på trädgården! Jag älskar som sagt trädgårdsarbete, skulle lätt kunna tänka mig att arbeta på kyrkogårdsförvaltningen;-)!
För övrigt har vi tecknat ett avtal angående huslarm idag... Vi får hoppas att det blir bra och att rörelsedetektorn och kameran är snyggt designade!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!