måndag 12 april 2010

Du är allt...


...jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt

Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

             För du är där när ingen ser mig                                                    
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr

Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår


När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
det man längst i hjärtat vill


Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag


För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt


Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge


Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge...

Text & Musik: Sonja Aldén


Ja, efter elva år blev jag då äntligen fru H, denna dagen för två år sedan!
Grattis till maken & mig!
/Lisa

6 kommentarer:

  1. Grattis på er bröllopsdag! Anna

    SvaraRadera
  2. Gud vad svårt det skall vara då! Blogger vill inte det jag vill, en enda mening vill den inte centrera, har försökt i säkert 40 min men icke. Hur jag än gör så blir det helt fel. Detta blev minst dåligt...;-(

    SvaraRadera
  3. STORT, STORT GRATTIS på er Bröllopsdag!!!!! Hoppas att ni har haft det bra idag!

    Stor kram1

    SvaraRadera
  4. Bara jag igen. TACK för dina gratulationer för min vunna tävling hos Marits vita skrin! Jag blev så förvånad att just jag vann, det är ju inte varje dag det händer!

    SvaraRadera
  5. Gratulerar! Nu är det bara resten kvar. :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på er bröllopsdag!!! Ta hand om varandra!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!