tisdag 23 mars 2010

Stövelväder...

Regn, regn, regn... Idag stog det som spön i backen hela morgonen och fram till lunch. Jag tänkte ta mig en promenad men gick bara stegen till brevlådan, hämtade tidningen, och gick in igen. Glad att jag inte blivit slagen till marken...
Men på eftermiddagen kom mina nya stövlar väl till pass. De inhandlades igår på Ica MAXI, av maken men på beställning av mig;-). Blött i backen men ett strålande fint vårväder gjorde att vi gick ut en stund i trädgården, hela familjen! Hackade lite is, för att påskynda våren och klippte bort lite sly och grenar... Ingenting får skymma den värmande solen! Hela trädgården skall röjas under våren. Det är så avkopplande tycker jag att påta, gräva, klippa och rensa i trädgården. Nu har vi en lagom stor plätt, känns det som... Jag ser fram emot att få sätta lite Lisa-prägel även på trädgården!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!