onsdag 4 november 2009

Stressa av!

Oj, vad tiden går fort! Jag har fått dessa ord i trä, att sätta på väggen, av min syster med en nyttig uppmaning som jag behöver! Inte alltid lätt att ta det lugnt och njuta men man behöver väl det egentligen...Nu sitter de när man kommer upp för trappan, innan man ser stöket i barnrummen och bråket i allrummet;-) Då kan man läsa och räkna till 10 innan man höjer rösten! Hm... Njut varje minut!
De kommer från Different Design och finns i många olika ord och former. Trevliga tycker jag!
/Lisa


/Lisa

2 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Vad är det för affär, finns den i närheten eller är det näthandel som gäller?
    Hur går det för syster förresten? Hinner hon själv fånga dagen...?! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack! De finns på Inside Home nära IKEA, eller på nätet. Sök på different design! Ord som Välkommen, kök, hall, carpe diem m fl finns! Lycka till!
    Syster yster tokrenoverar ju huset som ni lånade i somras;-) hon hinner INTE fånga dagen! Men det går framåt tror jag, ni får väl åka och kolla;-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!