lördag 21 november 2009

Jul i vårt hus!

Nu orkar jag inte vänta längre! Häromdagen satte jag upp de fina vita adventsljusstakarna i köksfönstret. Och idag har jag handlat fyra kraftiga vita julstjärnor och två vita hyacinter... Åh, vad det är mysigt med jul! Jag har lovat mig själv att inte handla något julpynt iår, för jag har redan för mycket Men blommor, vita, skall jag köpa i massor. Måste tills skogen och plocka Lummer samt mossa någon dag oxå! Nu mer glögg och massor av pepparkakor!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Jättefint du har det! Fina kort, är det en systemkamera du har? Kram kram Susanne M

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Nej, jag har tyvärr ingen systemkamera utan en liten kompakt digitalkamera men den får duga... Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!