onsdag 28 oktober 2009

Mera Ordning & Reda!

I lördags åkte jag och Alvin till IKEA! Han lekte en stund i Småland, som deras lekland kallas, vilket han tyckte det var jätteroligt! Jag fick en timme själv i varuhuset och plockade ihop delar till vårt grovförvaringssystem Antonius. Vi hade skissat hemma så det var bara att leta upp hyllor och fack... Smidigt! Jag är mer än nöjd! Barnen fick fyra lådor var, jag tre och maken en;-) som inte ens är halvfull! En låda till skovård, en till säkerhet (reflexer,´cykelhjälmar mm), en till väskor, två till skor. Tre lådor är fortfarande tomma men de lär ju fyllas! Jag hade tänkt mig trådbackar men maken ville ha plastbackar och trots att de var dubbelt så dyra så gav jag mig på den punkten. Nu ska vi sätta upp krokar i barn- och vuxenhöjd för ännu effektivare förvaring... Jag handlade även ben till en arbetsbänk och en tvättställning att hänga och fälla ner från väggen.
/Lisa

1 kommentar:

  1. Oj så fint! Verkligen välplanerat och snyggt! Nu är jag väldigt nyfiken på resten av tvättstugan...fram med bilder, snälla!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!