torsdag 22 oktober 2009

Hatthylla á la Lisa

Hatthyllor finns det i massor på marknaden men jag kunde inte hitta någon som föll mig, till 100 %, i smaken! IKEA har en jättefin, TJUSIG heter den, men den var tyvärr cremevit så den gick bort! Vi målade istället ett hyllplan och två konsoller vita och köpte svarta gjutjärnskrokar. På väggen skall vi sätta liknande krokar i barnhöjd! Det är verkligen skönt att ha något att hänga av sig på då man kommer in men all förvaring kommer vi (snart?) att ha i groventrén där vi mestadels kommer att gå in och ut! Det är roligt att ha en snygg finentré utan en massa bröte!Förresten ljög jag lite när jag sa att jag inte hittat någon perfekt hatthylla. Det har jag faktiskt gjort... i en gammal byscha några mil härifrån! Jag hoppas fortfarande att jag skall få den bortglömda gamla hyllan och hoppas att min syster lägger ett gott ord hos sin svärfar;-)

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!