torsdag 29 oktober 2009

Dekoration till gossen!

Min son, Alvin, älskar bilar. Han kan fler bilmärken än de flesta vuxna och kallar sig själv biltokig! Därför blev jag så glad när jag hittade de här kitschiga tavlorna i turkost oljetryck för 12,50 styck! Perfekt i hans rum! Bokstaven A har jag köpt av Ida med bloggen Drömmar om vitt och shabby... Stjärnlampan är väl mer eller mindre obligatorisk i ett svenskt pojkrum...Den fina tavlan med namn och födelseuppgifter är köpt hos Isaform.nu. Vi har fyra tavlor därifrån och jag älskar allihop! Hon gör så fina grejer...
/Lisa


2 kommentarer:

  1. Din ordning är en fröjd för ögat och själen, Lisa! :)
    Så fint!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Längesen jag lämnade spår efter mig, men idag finns tiden.
    Gud vad du kan organisera! Så imponerad. Och visst blir man nöjd när prylarna är på sin plats.

    Ps. Fint pojkrum också

    /Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!