torsdag 22 oktober 2009

Äntligen!

Så var då äntligen mosaiken på plats i köket och det blev så fint och precis som jag /vi ville ha det!!!! Nu väntar vi bara snällt på elektrikern som tyvär är mycket upptagen i dessa ROT-tider. Han skall koppla in alla uttag så att vi kan sätta fläktkåpan på plats och dessutom slippa koka kaffe på golvet...
Nu har jag börjat inreda på detaljnivå;-)och fått fram mitt fina Kom ihåg-block från Svenkt tenn som jag fick av Anna när jag fyllde 31. Det passar ju så bra in i mitt kök! Eva Solos oljeflaskor är en Golfvinst som maken spelat hem... Ljus tänder vi i massor nu på hösten, på köksbänken återfinns ljusen just nu i Iittalas Kivilyktor!
Åh, vad det är roligt att vårt skal börjar likna ett hem nu! Och att 1972 är ett minne blott i inredningen!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!