torsdag 17 september 2009

Tack Farmor

och Farfar för all hjälp! Utan er hade vi fortfarande bott i ett skal! Ni stöttar oss verkligen i vått och i torrt och ger oss av er tid! Tack för många barnvaktstimmar, städhjälp, byggmaterial och hantverkshjälp! Tack för mat- och fikaleveranser samt tvätthjälp! Det är nästan så att jag aldrig vill koppla in min egna tvättmaskin när tvätten är vrängd, vikt och ljuvligt slät när jag får tillbaka den;-)! Tack för ekonomiska bidrag till köksrenoveringen (!), garageförvaring och staketbygge samt material till detta! Tack för att du farmor ringer och erbjuder oss hjälp, när vi har svårt att be om det själva, och att du farfar bara kommer förbi och snickrar lite "för att det var så gott väder"! Tack för tippentransporter, inflyttningspresenter, alla vägguttag samt flytthjälp. Tack för att vi snart får resa med er utomlands, vi behöver verkligen det miljöombytet, tro mig! Och slutligen Tack för det som jag glömt att tacka för! Vi hade inte klarat oss utan er!
/Lisa

1 kommentar:

  1. Så glada de måste bli :)
    En sådan farmor vill jag också bli när den tiden kommer!
    Jag är otroligt imponerad av hur mycket ni hunnit med...
    Kram & glöm inte att njuta!
    /Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!