torsdag 10 september 2009

Höstpimpad krans!

Eftersom jag inte har något annat att göra;-) har jag nu piffat till min hjärtekrans inför hösten! Jag band den med mossa och lummer till förra julen och satte dit björkris i påskas. Nu pryder höstkransen entrén till vårt nya hem! Stommen är i stål och kommer från blomster- och inredningsaffären Fröken Ros (camillasdrommar.blogspot.com).

Jag är riktigt nöjd med resultatet och barnen var med och samlade material från buskarna och klippte blomtråd (grön ståltråd) med avbitartången! De gröna hjärtanen som hänger på ena sidan var en del av borddekorationen på vårt bröllop och dekorerade paketet från mina syskon. Innehållet i det paketet, en Weber One Touch Gold 57, har vi använt nu ikväll - det har ju varit högsommarvärme, knappast höst!


/Lisa

3 kommentarer:

  1. Hej pyssel-ove!
    Ja, ja, ja tack...jag uppdaterar gärna min krans! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag beställer gärna en i år igen. Säg ett pris, jag pröjsar för en sådan talang.
    Tack ;-) kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vad ni är söta Anna & Sandra!
    När jag stod och gjorde kransen tänkte jag att jag måste ju pimpa Annas oxå nu till hösten. Och sen tänkte jag: jag får nog binda en till Sandra oxå... Kul att ni vill det, TACK! Jag tycker om er!
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!