onsdag 16 september 2009

Avtäckning...

Åh, kan man äta i köket?! förvånades gossen imorse till frukost. Vi täckte av golven där i förrgår då vi målat (nästan) klart, och har nu flyttat in köksbordet där! Ja, snart lille vän behöver du inte heller se mamma diska i duschen, i er badbalja...Bänkskivan OCH montör kommer på fredag! Det spritter i min kropp, jag har snart diskmaskin igen! Men ännu viktigare dikho och rinnande vatten!!

Jag längtar oxå efter att kaklet skall komma på plats! Vi skall ha vit matt mosaik som är 4,8x4,8 cm med vit fog men alla rekomenderar att ta ljusgrå eftersom den vita riskerar att bli lite gul alternativt grådassig men jag vet inte... Jag vill ju ha det VITT! Måste tänka...

/Lisa

2 kommentarer:

  1. Tror att det kan bli snyggt att bryta av med grått...
    Det är ju oxå en färg som man knappast tröttnar på.

    SvaraRadera
  2. Kanske det kanske, det får nog bli grått eftersom det blir mer praktiskt! Hur går det med era husplaner A-K?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!