fredag 4 september 2009

Älskad present!

När jag fyllde 30 år förra året överraskade min älskade make mig med en riktig designklassiker! Jag hade länge drömt om en egen Laminofåtölj med grått fårskinn och helt plötsligt stod det en i mitt vardagsrum med en tillhörande fotpall. Åh, vad jag gillar min stol! Nu har jag ställt den i mitt sovrum men den åker nog ner i vardagsrummet så fort det blir klart där! Mina Mårbackapelargonier får hänga med ett tag till, höststormar till trots...

En annan designklassiker jag drömmer om är en Tivoli Pal radio men jag kan omöjligt köpa mig en radio för flera tusen kronor då jag aldrig lyssnar på dessa Fm-band... Men jag sprang på denna kopia på Clas Ohlsson och tyckte den var helt OK och jag letade efter en radio för att kunna hänga med lite i etern. Jag kollar aldrig på TV och läser aldrig en dagstidning och när jag sitter vid datorn är det knappast DN.se jag sneglar på... Så för 100 kr har jag nu en radio och kan hålla mig uppdaterad om konjunktursvängningar och pandemier!


/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!