söndag 30 augusti 2009

Flyttlasset går...

Idag flyttar vi in i huset med smutsgrå gavlar... Vitt mexitegel från 1972 i flera dagars regn är allt annat än just Vita. Övervåningen är så gott som klar och städad, det saknas lister och foder. Nedervåningen är inte på långa vägar klar men det börjar ändå arta sig! Tyvärr glömde jag kameran igår så jag kan inte visa att stora delar av köket är klart. Flera skåp och lådor är på plats och det felsatta skåpet är flyttat! Bänkskivan har fortfarande inte kommit och kakling får vänta ytterligare någon vecka. Väggar skall spacklas, slipas och målas men ändå, vi måste tänka positivt! Vardagsrum, hall och tvättstuga råder det ännu kaos i!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Har längtat till denna dag, vi kommer och hälsar på så fort vi får. Kram

    SvaraRadera
  2. Hur har ni det i ert halvfärdiga hus?
    Kan jag ta bänkskivan med mig när jag kommer på besök?
    MVH/"Ingvar" genom Bengt

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!